9 stycznia 2013

Wykroje dla Barbie-spódniczka.



Wyszukałam świetną stronę www.papavero.pl.
Stronka dla tych,którzy lubią szyć,szyją lub się dopiero uczą.Są tu wykroje,które można pobrać po zarejestrowaniu się i jak na razie jest to darmowe (z czego się cieszę) ,są porady,konkursy i wiele innych ciekawych rzeczy.
Można liczyć na pomoc papavero czy też użytkowników tejże strony.
Polecam,bo według mnie strona jest zrobiona z pomysłem.

Według wykroju zamieszczonego na tej stronie,uszyłam spódniczkę dla lalki.Podaję link: http://www.papavero.pl/wykroje-do-pobrania/197-gotowy-wykroj-spodnica-katie27-.html
Skorzystałam z rysunku (wykroju) -trochę powiększyłam wymiar (rysunek) i powstała taka oto spódniczka.




Trochę się z nią namęczyłam i źle zrobiłam rozporki,ale coś tam wyszło.Szyłam ręcznie,nie na maszynie.

Wklejam powiększony rysunek tylko nie wiem jak to wyjdzie,jakby ktoś chciał wydrukować.
Wykrój narysowany jest od razu z nadmiarem potrzebnym do zszycia czy podwinięcia,jednak można sobie wykroić jeszcze większe - lepiej więcej niż mniej. 
Ja z początku zrobiłam mniejsze od podanego i musiałam robić kolejny raz.

Może podam wymiary 5 części,tak poglądowo - długość 11,5 cm,szerokość u góry 3 cm.




Przód spódnicy to części 1,2 i 3,które trzeba skroić jeden raz.
Tył spódnicy to części 4 i 5.
Część 4 kroimy dwa razy,część 5 jeden raz.
Części 6,7 i 8 to podszewka (ja nie robiłam podszewki).Część 6 wykrawamy raz z podwójnie złożonego materiału,część 7 kroimy dwa razy,część 8 jeden raz.

Nie umiem fachowo tłumaczyć,więc w razie niezrozumienia odsyłam na podany wyżej link.

Przy spódnicy namęczyłam się z przodem-z częścią numer 2.Na górze zmarszczyłam ją.Wszyłam (od góry) do części 1 i 3,ale wyszła mi na górze nie za ładnie wyglądająca bombka-takie sterczące coś,więc wyprułam to i zaczęłam tę 2 wszywać od dołu.Wyszło jak widać.

Zawsze chciałam iść do liceum krawieckiego,ale nie mogłam niestety-ja nie miałam ostatniego zdania.Teraz pewnie robiłabym to co lubię (niby nic straconego) i nauczyłabym się wielu rzeczy.


I pada śnieg...

***

2 komentarze:

  1. Sama bym chciała taką kieckę nałożyć ;)

    napisał: russkaya 2012/03/14 07:10:43

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takiej nie umiem :(:(:(:(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ WAM ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZE :)